Rozliczenia Minutka

 

O narzędziu

Jednym zdaniem: Nie marnuj czasu na rzeczy, które mogą robić "się same".

 

...i więcej:

to narzędzie pomocnicze, służące do szybkiego tworzenia w systemie Finansowo-Księgowym, dokumentów składających się z wielu pozycji. Narzędzie jest sprofilowane dla firm typu Wydawnictwa, które miesięcznie otrzymują wiele dokumentów - zamówień, rozliczeń i innych informacji jako pliki Excela.
Korzystanie z tego narzędzia skraca czas tworzenia dokumentów 10-15 razy, ale ma też wiele innych zalet.

Dane wejściowe: Arkusze Excela lub pliki tekstowe,xml itd.
System Finansowo-Księgowy: Subiekt Nexo, Subiekt GT
Wynik: Gotowe dokumenty zależnie od potrzeb: Faktura, WZ, PZ, Przesunięcie między-magazynowe, Zlecenie montażu.

 

Korzyści

  • Zminimalizowanie ryzyka pomyłek.
  • Ułatwienie zachowania zasady fakturowania każdej pozycji (tytułu), co sprawia, że rozliczenia (autorskie, inne) są klarowne i proste.
  • Wysoki stopień "zaufania" do narzędzia.
  • Oszczędność czasu - ok. 10-15 razy. Zmierz swój czas poświęcony na tworzenie dokumentów (np. w miesiącu) i podziel go przez 10-15, tyle mniej czasu zajmie to z RMinutką.
     

Najważniejsze funkcje

  • Obsługa różnych dokumentów: Faktury, zamówienia, WZ, PZ, Przesunięcia magazynowe, Zlecenia produkcji itp.
    Obsługa konsygnacji (wiele magazynów)
  • Poprawa danych tam gdzie to możliwe: alternatywne kody EAN/ISBN, podmiana kropek, ustawianie domyślnego magazynu itd.
  • Obsługa wszelkich możliwych błędów występujących w danych oraz procesie wystawiania.
  • Możliwość szybkiej obsługi również danych wejściowych bez podanych kodów EAN/ISBN.

Log in or Sign up